Kim bu Dimash ?

Sahi kim bu Dimash ?

Oturdum araştırdım yine, bulduklarımdan bahsetmeden önce bildiğim kadarıyla kim olduğundan bahsetmek istiyorum.


Dimash Kudailbergenov Kazakistan'lı bir sanatçı.


Durumu çok kısa özetliyorum, hani yıllardır bildiğimiz Cem Adrian'ın ses telleri şöyleymiş böyleymiş muhabbeti var ya, Dimash aynı muhabbettin bir level üstü gibi.


Cem Adrian'ının sesine de her zaman zaman hayran olmuşumdur zaten, 

Ama Dimash'ın performansını gördükten sonra sanki Cem'in sesi sıradan bir sesmiş gibi hissettim, siz düşünün gerisini.

Aynı yaşta olduğum Dimash 94 doğumlu.


Dediğim gibi Kazakistan'lı, ama yakın dönemde elde ettiği şöhretin kaynağı Çin'e dayanıyor.


Çin televizyonlarında bu yıl başlayan Singer 2017 isimli yarışma ile bu şöhrete kavuşuyor.


Opera'dan hoşlanıyorsanız eğer, o halde performansını izledikten sonra sinirlenebilirsiniz;

Zira kendisi yarışmayı ikincilikle tamamlıyor. 

Youtube'da önü arkası kesilmeden son zamanlarda görmeye alıştığımız Reaction temalı videolar çekiliyor.


Fransızca, Rusça, İtalyanca, İngilizce, Çince ve Kazakça olmak üzere tam 6 dilde şarkı söyleyebiliyor.


Yabancı kaynaklardan elde edebildiğim kısıtlı bilgiler ile bunları paylaşabildim sizlerle, gerisini anlatmaktan ziyade sizlere sunmayı tercih edeceğim,


Bunca övgüyü neden yaptığımı daha iyi anlayabilesiniz diye.





Sonraki yazımda görüşmek üzere.


Yorumlar

  1. Türkçede söylüyor, fazla araştırmamışsın. Dünyada 6 oktava çıkan ender kişi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sırp Rakısı / Rakija

Chuck Palahniuk / Gösteri Peygamberi Kitap İncelemesi