En Sevdiğim Müzik Klibi

Bu yazımda sizlere bir şarkı ve klibinden bahsetmek istiyorum.

Günümüzde Youtube üzerinde ki görüntülenme sayısının on haneli sayılara ulaştığı bugünlerde, 


Sadece otuz milyonu birazcık geçmiş;


İlk duyduğum andan beri çok sevdiğim güzel bir şarkıdan ve onun klibinden bahsedeceğim.


Şarkımızın sahibi Oren Lavie isimli İsrail'li bir sanatçı.


Bir zamanlar Beşik Kertmesi dizisi vardı hatırlayanlarınız vardır belki


Elmas Maden karakterini lanse ederken şarkıcı, oyuncu vb. diye sayarlardı.


Ha işte Oren Lavie'de öyle bir nevi müzisyen olmasının dışında;


Tiyatro yönetmeni, şarkı sözü ve oyun yazarı aynı zamanda da.


Şarkımızın ismi Her Morning Elegance




Neşeyle uyandığım günlerin vazgeçilmezi gibidir, özellikle beni bekleyen bir kahvaltı varsa.

Oldukça hoş bir ritmin dışında, enstrümantal olarakta beni hep etkileyen aslında oldukça sade ama güzel bir eserdir bana göre.


Gelelim bu şarkının klibine. Bu klipki Grammy ödüllü bir klip izleyince hak vereceğinizi düşünüyorum.


Stop Motion her zaman hoşuma gitmiştir, 


Şarkının sözleriyle harmanlandığında sanki bir resim galerisinin içinde ilerleyerek farklı farklı tabloları inceliyormuşsunuz hissi uyandırıyor sizlere.


Umarım sizlerde izlerken sizlerden benim aldığım kadar keyif alırsınız dinlerken ve izlerken.


Sonraki yazımda görüşmek üzere.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sırp Rakısı / Rakija

Chuck Palahniuk / Gösteri Peygamberi Kitap İncelemesi

Kim bu Dimash ?